برندینگ و تبلیغات

همانطور که میدانید برندسازی، مزیت رقابتی، سودآوری و رشد بلند مدت ایجاد می کند.
در محیط پویای امروز، خلق برند قوی که با مشتریان ارتباط برقرار کند، نیازمند این است که با فکر ایجاد شود، به صورت خلاقانه طراحی شود، با دقت اجرا شود. مهم تر از همه اینها در تبلیغات و بازاریابی باید اهداف و وعده های برند با ظرافت و غیر مستقیم تحقق یابد.
مدیر برند تیم ما، وظیفه ی خلق، حفظ، نگهداری برند شما را دارد. این مهم با طرح ریزی و مدیریت ارتباط با ذینفعان و مشتریان به صورت تمام و کمال ایفا می شود.
به علاوه مشاوران تبلیغاتی ما درکنار شما هستند تا بهترین رسانه، پیام تبلیغاتی، زمانبندی و حتی بودجه را برای انواع برنامه های تبلیغاتی خود اتخاذ کنید.

طراحی استراتژی و برنامه برندینگ
برای برند سازی، علاوه بر هویت برند ما به در تدوین استراتژی برندینگ مشاور می دهیم. این خدمات شمارا در انتخاب بهترین تصویر ذهنی، جایگاه برند، مزیت رقابتی و کانسپت برند هدایت و راهنمایی می کند. با داشتن برنامه و استفاده از این راهنمایی ها عملکردی فراتر از رقبا خود داشته و پیشتاز بازار هدف باشید.
همچنین اگرسبد خدمات و یا محصول جدیدی را در راه دارید، ما به شما در خصوص تصمیم گیری های مهم برندینگ مانند خلق برند جدید یا استفاده از المان های برند موجود، انتخاب سبد محصول و … مشاوره خواهیم داد.

تدوین کمپین های تبلیغاتی
تبلیغات هدفمند و با برنامه، نیازمند استفاده از تجارب بالا در این زمینه است و سابقه درخشان تیم ما در ساخت انواع کمپین های تبلیغاتی از ایده تا تولید محتوا و اجرای کمپین ها در خدمت شماست. راه اندازی کمپین های ۳۶۰ درجه, دیجیتال, سوشیال مدیا (اینستاگرام), کمپین گوگل و کمپین های ویدیویی به صورت هدفمند و با بالاترین قدرت برای انتقال پیام و جذب مشتری خود را به ما بسپارید.

برندسازی شخصی
با گسترش شبکه های اجتماعی ، موتورهای جست جو و تخصصی شدن فعالیت ها نام هر شخص خود تبدیل به یک برند شده است و بسیاری از افراد از این برند شخصی کسب درآمد دارند.
اگر شما هم علاقه مند به بهره برداری از برند شخصی خود هستید ما در کنار شما هستیم تا جدیدترین و خلاقانه ترین راه حل های افزایش و رشد درآمد شخصی را به شما ارائه دهیم.
مشاوران ما به شما کمک می کنند تا تاثیرگذار باشید؛ یک برند شخصی قوی ایجاد کنید و شما را از دیگران متمایز میکنیم. بدین ترتیب شما می توانید از برند شخصی خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌تان در زمینه تخصص خود استفاده کنید.

مشاوره تبلیغاتی
اگر قصد تبلیغات برای برند و کسب و کار خود دارید اما نمیدانید که از کجا و چگونه شروع کنید و یا چقدر باید هزینه کنید، مشاوران ما در کنار شما هستند تا بهینه ترین، موثرترین و خلاقانه ترین راه کارهای تبلیغاتی را متناسب با اندازه کسب و کار و بازگشت سرمایه به شما ارائه دهند.
ما به شما خدماتی مبتنی بر تحقیقات، دانش بازار و تکنیک های نوین بازاریابی ارائه می دهیم و اثربخشی تبلیغات را در بهبود ارتباط با بازار هدف و در نتیجه، افزایش فروش تضمین می کنیم.

طراحی استراتژی و برنامه‌ی re-branding
در صورتی که تصویر ذهنی مناسبی در بین مشتریان خود ندارید و یا نیازمند بهبود جایگاه برند خود هستید دارید باید استراتژی ها و فرایند های اجرایی خود را تغییر دهید تا تصویر ذهنی و هویت دلخواه خود را در اذهان مشتری هدف خلق کنید.
ما در بازطراحی هویت برند به شما مشاوره ای مبتنی بر تحقیق و دانش ارائه خواهیم کرد، که ارزش های جدید را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه برای مشتری خود تعریف کنید. ما به شما کمک می کنیم تا مشتریان بع نقش مهم حضور محصولات و یا خدمات شما در زندگی روزمره خود پی برده و بدین ترتیب بدون فکر برند شما را نسبت به برندهای رقبا ترجیح و انتخاب خواهند کرد.